Vrácení zboží a reklamace

Reklamační postup

Pokud narazíte na jakýkoliv problém s vaším zakoupeným zbožím, prosím, postupujte následovně:

  1. Kontaktujte nás: V případě problému nás kontaktujte na emailu info@kraldilny.cz

  2. Popis problému: Poskytněte nám detailní popis problému spolu s fotografiemi poškozeného nebo vadného zboží.

  3. Odeslání zboží: Po obdržení vašeho požadavku vám poskytneme instrukce k odeslání zboží zpět k nám pro posouzení.

  4. Vyřízení reklamace: Po obdržení zboží provedeme jeho kontrolu a informujeme vás o výsledku reklamace do 30 dnů.

Postup pro vrácení zboží

Máte možnost vrátit nepoužité zboží do 14 dnů od nákupu. Postupujte následovně:

  1. Příprava zboží k vrácení: Zabalte nepoužité zboží s vyplněným a vytisknutým formulářem (stáhnete zde), tak aby bylo chráněno před poškozením během přepravy.

  2. Informace k vrácení: Pokud nemáte možnost formulář pro vrácení zboží vytisknout, umístěte do balíčku ručně napsané informace, včetně vašeho jména, příjmení, čísla objednávky, telefonního čísla, e-mailu a čísla vašeho účtu kam Vám můžeme vrátit peníze.

  3. Odeslání zboží: Odešlete zboží na následující adresu:

    Král Dílny
    U Trati 63
    500 03 Hradec Králové 

     
  4. Vrácení peněz: Peníze vám vrátíme na účet do 14 dnů od obdržení balíčku.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.